Kursy walut NBP 2023-01-24 | ||
USD | 4,3341 | +0,23% |
EUR | 4,7073 | -0,24% |
CHF | 4,7014 | -0,22% |
GBP | 5,3443 | -0,38% |
Promocje bankowe
Porównamy dla Ciebie promocje w 20 bankach
Funkcjonalne i wygodne konta bankowe |
Konto-Online.pl |
Zmień swoje konto w tradycyjnym banku na konto z dostępem przez internet i telefon. |
Wiadomości
301 Moved Permanently 301 Moved Permanently nginxPonad 300 tys. użytkowników bankowości mobilnej mBanku
2012-02-12
Już ponad 300 tys. klientów mBanku korzysta z dostępnych rozwiązań bankowości mobilnej, w tym lekkiej wersji serwisu transakcyjnego, aplikacji na iPhone’a i iPada oraz aplikacji na urządzenia wyposażone w system Android.

– Pod względem liczby osób korzystających z bankowości mobilnej, uważamy się za lidera wśród polskich banków – mówi Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej, reprezentujący mBank. – Według badania Internet Banking Monitor, co piąty klient mBanku loguje się na swój rachunek codziennie. Są to więc najaktywniejsi użytkownicy bankowości elektronicznej na rynku. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że ta tendencja potwierdzi się także w przypadku bankowości mobilnej. Obecnie za pośrednictwem komórki klienci mBanku logują się do konta średnio cztery razy w miesiącu – dodaje Kucharski.
W ciągu minionych sześciu miesięcy mBank ułatwiał dostęp do serwisu transakcyjnego za pośrednictwem wielu urządzeń mobilnych. W czerwcu 2011 r. zaprezentowano nową, w pełni transakcyjną wersję strony internetowej banku (mBank lajt). We wrześniu odbyła się premiera aplikacji mobilnych dla użytkowników iPhone’ów i iPadów. Z kolei w grudniu bank udostępnił aplikację przygotowaną z myślą o systemie Android.
Udostępnione przez mBank narzędzia bankowości mobilnej umożliwiają wygodny dostęp do rachunku i innych produktów finansowych z dowolnych urządzeń mobilnych. Dzięki „lekkim” stronom oraz aplikacjom możliwe jest wykonywanie najpopularniejszych operacji bankowych, bez względu na czas i miejsce.
– W 2011 r. rynek smartfonów i tabletów rozwijał się dynamicznie, a my ten trend wykorzystaliśmy – nie tylko rozwijając usługi bankowości mobilnej – dodaje Paweł Kucharski z mBanku. – Rozpoczęliśmy także pilotaż płatności NFC, ponieważ wierzymy, że w przyszłości to telefon przejmie rolę karty płatniczej. Chcemy być nie tylko największym bankiem w internecie, ale również największym bankiem mobilnym w Polsce – deklaruje Kucharski.
źródło: www.mbank.pl
Zobacz więcej:
Podobne artykuły:

Internetowy mBank wprowadza mSaver - program, którego zadaniem jest ułatwienie klientom systematycznego oszczędzania.
Im więcej wydajesz, tym więcej oszczędzasz
MultiBank wprowadza nowatorski program, który pomoże Polakom systematycznie oszczędzać podczas… wydawania pieniędzy. Po wybranych transakcjach bank sam przekaże część środków na nowy rachunek oszczędnościowy klienta.
MultiBank wprowadza nowatorski program, który pomoże Polakom systematycznie oszczędzać podczas… wydawania pieniędzy. Po wybranych transakcjach bank sam przekaże część środków na nowy rachunek oszczędnościowy klienta.

W najnowszej promocji Banku Millennium posiadacze kart kredytowych Millennium MasterCard mogą wygrać 36 voucherów na wymarzone wakacje w dowolnie wybranym zakątku świata. Każdy voucher ma wartość 4000 zł.
Czy znasz wszystkie możliwości karty kredytowej?
Karta kredytowa to nie tylko codzienne płatności, ale także możliwość zapłaty przelewem elektronicznym z rachunku karty kredytowej, za wszystkie zakupy, rachunki i faktury.
Karta kredytowa to nie tylko codzienne płatności, ale także możliwość zapłaty przelewem elektronicznym z rachunku karty kredytowej, za wszystkie zakupy, rachunki i faktury.

ING BankMobile, aplikacja ING Banku Śląskiego na telefon iPhone, została wyróżniona przez jury konkursu Generation Mobile 2012. Celem konkursu było nagrodzenie ciekawych polskich produkcji mobilnych na iOS, Android i Windows Phone 7.
Bank BGŻ w nowej odsłonie - Konta osobiste z premią
Bank BGŻ umacnia pozycję w segmencie klientów detalicznych. Wprowadza zmiany – zarówno w komunikacji z klientami, jak i samych produktach. Od 1 marca rozpoczyna się kampania Konta osobistego z premią, przygotowana w oparciu o nowe założenia.
Bank BGŻ umacnia pozycję w segmencie klientów detalicznych. Wprowadza zmiany – zarówno w komunikacji z klientami, jak i samych produktach. Od 1 marca rozpoczyna się kampania Konta osobistego z premią, przygotowana w oparciu o nowe założenia.

Stałym klientom mBank proponuje nową ofertę iPada 2 z mobilnym internetem w sieci Play. Dzięki nowym, promocyjnym warunkom w mBanku można kupić tablet Apple z internetem najtaniej na rynku.

mBank wprowadza możliwość założenia rachunku osobistego w sposób całkowicie zdalny, bez konieczności podpisywania umowy w obecności kuriera lub w punkcie sprzedaży.

Naklejka zbliżeniowa to dodatkowa karta do konta osobistego, która pozwala płacić za codzienne zakupy w łatwy i innowacyjny sposób.

Tym razem, po wprowadzeniu lekkiej wersji serwisu transakcyjnego oraz nowych aplikacji na urządzenia Apple, mBank przedstawia klientom aplikację na telefony wyposażone w popularny system Android.
Informacje o nowościach:
Oferta banków:
- mBank
- Inteligo
- ING Bank Śląski
- PKO BP
- Bank Zachodni WBK
- Bank Millennium
- Citi Handlowy
- Expander
- Open Finance
- Alior Bank
- GETIN Bank
- Bank BPH
- Volkswagen Bank direct
- BNP Paribas
- Noble Bbank
- T-mobile
- Idea Bank
- DB Kredyt
- eurobank
- Santander
- Money.pl
- Home Broker
- NetCredit
- Ekspres Kasa
- Vivus
- VIA SMS
- aasa
- iGotówka
- InCredit
- Takto Finanse
- Bank Smart
- TaxCare
- Euro-Tax
Prezentacja kont bankowych
Porównaj i wybierz swoje konto internetowe. Zobacz gdzie jest najkorzystniej.
Pieniądze dla Ciebie w każdej potrzebie!
Finansowanie dopasowane do potrzeb Twojej firmy
5 lat gwarancji niezmienności warunków Konto Wyższej Jakości